-
Səbətiniz boşdur!
Bu problemə əhəmiyyət verməmək mümkün deyil. Əmək mühafizəsi suallarına əlaqədər olaraq, mütəxəssislər və məsuliyyət daşıyan rəhbərlik zədələnmə riski ilə əlaqəli olaraq bu problemin həllini daim axtarışındadılar. Həvəsləndirmə (motivasiya), cəzalandırma, cərimə, uzaqlaşdırma, şəxsi nüminə, emosional (həyəcanlı) töhmət...İnsan sağlamlığı və yaxud həyatından söz gedirsə, burada bütün vasitələr uyğyn gələ bilir!
Əmək mühafizənin qaydaların pozuntusu vizualizasiyası – həmçinin zədələrin alınması ilə bağlı tanınmış xəbərdarlıq üsuludur. Təşkilatlarda əmək mühafizəsi ilə bağlı olan müxtəlif plakat seriyaların təbliq edilməsi – çox əffektivdir.
Lakin insanlar daha tez təhlükəsizliyə öyrəşib, onların nəzərəti zəiflənir. Tez-tez dətuşiylməyən hallarda, plakat və çağırışlar təngə gətirir.
Xarici reklam agentliyindən biri qeyri-ənənəvi bir üsul təklif etdi – plakatlarda zədə almış insanların zədələrin nəticələrini göstərmək.
Etik tərəfini buraxdığımız halda (insanlar özləri poza almaqa razılıq verdilər), belə plakatların effektivliyi daha əhəmiyyətli ola bilər. Tamaşaçı “bu situasiyanı özündə nümunə edə bilir” və ona şəxsi nümunə kimi baxır.
Lakin bu çağırışların dramatikliyi müxtəlif reaksiya verə bilər qıcıqlandırma və kateqorik qebul etməməyədək. Cavabdəh istehsalat məntəqəsində bu emosiyalar münasib ola bilər? İşçiləri provakasiya etmə, onların münasibətini saymamaq düzgündür?
Eyni zamanda RF-da, faiz nisbətində Azərbaycan kimi olan, istehsalat zədələnmənin azalma tendesiyanın göstərsədə, yalnız hələdə sevincsiz qalır.
Beləliklə, RF sosial sığorta Fondu 2014-cü ildə istehsalatlarda zədə alma ilə əlaqədər olan, 47453 sığorta hadisə qeydə almışdır, bu nəticələr 2013-ci ilin göstərişlərindən 5,0% (2 486 hadisə) azdır.