-
Səbətiniz boşdur!
Biznesdə 20 ildən bir qədər artıqdır və bütün növ iş şəraitində tam təhlükəsizliyə və performansa zəmanət verən peşəkarlar üçün nəzərdə tutulmuş təhlükəsizlik ayaqqabıları bazarında artıq liderdir.
Uğur hekayəsinin qəhrəmanı yüksək məhsul keyfiyyəti, innovasiya və çevikliyin balanslaşdırılmış kombinasiyası ilə xarakterizə olunan Civitanova Marche (Macerata) qrupundan olan EXENA-dır. Layihənin orijinallığı üç fundamental prinsipə əsaslanır: yüksək keyfiyyətli və etibarlı məhsul növünün tədqiqi və inkişafı
dizayndan tikintiyə qədər istehsalın hər mərhələsində daimi yenilik və nəzarət, müştəri xidməti, çeviklik və əla qiymət/keyfiyyət nisbəti.
EXENA 1998-ci ildə dörd Marche sahibkarının, qəzaların qarşısının alınması sahəsində mütəxəssislərin göstərişi ilə yaradılıb və onlar xidmət məhsuluna estetik baxış gətirərək təhlükəsizlik ayaqqabılarını yenidən müəyyən ediblər.
"Bu komanda," baş ofisdə danışdığımız satış meneceri Giacomo Bara izah edir, "xüsusən də atam və əmimdən ibarət idi, ikincisi hələ də şirkətin direktorudur. Onlar birlikdə 1960-cı illərin sonlarından Puma, Adidas və Nike kimi böyük beynəlxalq brendlər üçün idman ayaqqabıları istehsal edən şirkətə rəhbərlik edirdilər. O dövrdə əhəmiyyətli bir idman sahəsinin olduğu Marche-də üstlər düzəltdi və istehsalın bir hissəsi Pugliadakı Barletta bölgəsində tamamlandı.
Dönüş nöqtəsi nə vaxt baş verdi?
Bu sənayelərin İtaliyadan Uzaq Şərqə köçürülməsi ilə. Səhmdarlar yeni şirkət yaratmaqla təhlükəsizlik və qəzaların qarşısının alınması sektoruna çevrilmək qərarına gəliblər. İlk addımlardan biri Rumıniyada "xidmət"in yaradılması oldu, burada çox yüksək ixtisaslaşma var idi, sonradan üst paltarların istehsalına həsr olunmuş qrupun bir hissəsi oldu.
2007-ci ilə qədər şirkətimiz yalnız üçüncü tərəflər adından işləyirdi və inkişafı ləngidən 2008-2009-cu illərin iqtisadi böhranının çətinliklərinə baxmayaraq, EXENA brendinin ilk kolleksiyaları gələn ildir.
2012-ci ildən bəri biz davamlı inkişaf yolundayıq və nəticədə 2019-cu ilin sonuna qədər brendlərimizin məhsullarının 60%-nə çatmışıq, qalan 40%-i isə müştərilərimizin məhsullarının uzun müddətli olması ilə xarakterizə olunur. izolyasiyadan...
Çətin iki illik dövr idi, lakin təhlükəsizlik ayaqqabıları bazarı sağ qaldı: ən çətin aylar aprel və may ayları idi, çünki karantin əsasən İtaliyaya aid idi, satışlarımızın 60% -nin olduğu xaricdə isə işləməkdə davam etdi. May ayının sonundan sentyabr ayına kimi güclü bir yüksəliş oldu, lakin biz kütləvi tələblərə hazır idik, çünki bu vaxt biz tam gücü ilə işləyirdik, anbarı pərakəndə satış üçün də təmin edirdik. Bizim işlədiyimiz əsas distribyutorlar, o cümlədən xaricilər həmişə öz məhsullarını geri çağırıblar.
Nəticədə 2020-ci ili yaxşı başa vurduq və bu ilin birinci rübündə büdcəni belə üstələdik.
Məlumatlar göstərir ki, siz mühüm bazar nişinə diqqət yetirmisiniz...
Bəli, xüsusilə nəzərə alsaq ki, indi iki sektor, xüsusən də tikinti və qida sektoru çox yaxşı işləyir və metallurgiya sektoru karantinə görə dayandırılıb, amma sonra yenidən yaxşı templə işə başlayıb. Bizə gəlincə, əsl qazanan silah təxminən 350 min ədəd anbarı olan xidmətdir.
bütün modellərin cüt ayaqqabıları, bu, çox sürətli daşınmaya zəmanət verir: biz o qədər səmərəlilik əldə etmişik ki, malı bir həftə ərzində bütün Avropaya çatdıra bilərik.
Bu, inventarları minimuma endirməklə anbarlarını optimallaşdıra bilən müştərilərimiz üçün əsas faydadır.
Bu nəticələr necə əldə edilir?
Bunun arxasında bazarın iki strateji komponenti olan təşkilati və logistikanın mürəkkəb işi dayanır. Biz ayaqqabıların hara yerləşdiriləcəyinə və necə yığılacağına qərar verən, anbar idarəçiliyində yolu və vaxtı optimallaşdıran, lakin digər variantları birləşdirən və anbarda ehtiyata nəzarət edən xəritələmə sistemi ilə təchiz olunmuş yeni anbar tikmişik.
Bundan əlavə, "avtomatlaşdırma" nın tətbiqi: məsələn, Sənaye 4.0 məntiqinin köməyi ilə sistem üçün 4 başlıq plotter ilə avtomatik kəsmə sistemimiz var (bu, dünyanın təxminən on ölkəsində yayılmış eksperimental modeldir), 700-800 istehsal gücünə malikdir. gündə bir cüt ayaqqabı və biz əsasən orta keyfiyyətli dəri üçün istifadə edirik.
Sənaye 4.0 subsidiyaları olan digər layihələr?
Şirkət Stemma di Cornuda-dan bizim idarəetmə sistemimizə qoşulmuş, sifarişlər və proqramlarla baş ofis tərəfindən idarə olunan yeni yüksək texnologiyalı injection qəlibləmə maşını alıb: hazırda istehsal gündə təxminən 1500 cüt ayaqqabıdır, hamısı iki rənglidir. poliuretan. dibi. . Həmçinin təhlükəsizlik sahəsində biz PVC çəkmə hazırlayan maşının alınması ilə bağlı danışıqlar aparırıq.
Rəhbərlik hesab edir ki, bu, bazar səviyyəsində əhəmiyyətli artımı təmin etməyə qadir sektordur, ona görə də biz inkişafa və tədqiqata sərmayə qoymağa davam edəcəyik. Ümumilikdə, müxtəlif istehsal sahələri arasında biz gündə təxminən 10 000 cüt ayaqqabı istehsal edirik.
Siz qəliblənmiş altlığı olan klassik ayaqqabılarla yanaşı, ən yüksək çeşiddə slip-on ayaqqabılar da satan azsaylı şirkətlərdənsiniz. Bu qərar necə gəldi?
Döşəmə altlığı xətti bir neçə ildir ki, Rumıniyada saytımızda mövcuddur, sonra bazar texnoloji baxımdan da birbaşa inyeksiyaya keçdi. Seçim hazırlanan məhsulların növündən asılı olaraq dəyişir: məsələn, bizim öz brendimiz və müştəri brendimiz, yüksək performanslı və stilistik cəhətdən avanqard yapışqanlı altlıqlı qadın ayaqqabıları var.
Seçim prosesin daha çox çevikliyi və ya sırf texniki səbəblər kimi müxtəlif ehtiyaclara əsaslanır. Biz həmçinin Eva ayaqqabıları üçün bir layihə hazırlayırıq, onun dabanı, təbii ki, yapışdırılacaq.
Dairəvi iqtisadiyyat və ətraf mühitə diqqət kontekstində necə fəaliyyət göstərirsiniz?
Exena artıq Almaniyanın Düsseldorf sərgisində yeni "air green" xəttini təqdim edib, burada altlıq istisna olmaqla, üst hissədən altlığa, astardan tutmuş bağlara qədər bütün təkrar emal edilmiş materiallardan istifadə edirik. bu meyarlara tam cavab verir. Gələcək mühüm məsələ bu il və 2022-ci il üçün planlaşdırılan yeni Sənaye 4.0 avadanlığının satın alınması, eləcə də müəyyən anbarda emal ediləcək müxtəlif istehsal mərkəzlərindən materialların bərpası və qaytarılması siyasətinə aiddir.
Gələcək inkişaf planınız nədir?
Əldə edilən ölçüləri nəzərə alsaq, məqsəd cütlərin ümumi sayını artırmaq deyil, biznes və xidməti optimallaşdırmaq və təkmilləşdirməkdir. EXENA-nın əsl məqsədi strateji baxımdan daha az əhəmiyyət kəsb edən bəzi xarici brendləri tədricən əvəz edərək, öz brendlərinin istehsalı hesabına böyüməkdir.
Şirkət bəzi xarici ölkələrdə eksklüziv paylamağı hədəfləyir, bu siyasət bizi mükafatlandırır.
ki, satışlar artır. Çox şirkətli agentlər və rəsmi nümayəndələr şəbəkəsindən istifadə etdiyimiz İtaliyada biz bütün əsas milli distribyutorlarda iştirak edirik və eyni zamanda bazar payımızı artırmaq üçün çalışırıq.
2021-ci ilin sonu ilə 2022-ci ilin əvvəli arasında Avropa istehsalına çox inanan gənc, qənaətcil bir şirkətin güzgüsü olan innovasiya yolunu davam etdirmək üçün 2-3 yeni ayaqqabı xəttini istifadəyə verməkdir. Uzaq Şərqdən idxal olunmur. Şirkətin “ürəyi” İtaliyada qalır, biz burada bütün mümkün materialları alırıq, Çinin digər vəzifələr üçün bizə təklif etdiyi aşağı qiymətlərdən imtina edirik. Şirkət həm də modellərin yaradılmasına böyük resurslar yatırır.